Jak si udržet kondičku i doma

Jak si udržet kondičku i doma

15. 3. 2020 Vyp Od Komerční sdělení

Někdo se do fitness center stydí chodit, protože má komplexy ze své postavy, případně si na strojích připadá nemotorný a nešikovný. Mnohé z nás možná k hledání pohybových aktivit na doma inspirovaly aktuálně zavřené posilovny. Jak tedy proměnit ve „fitko“ vlastní obývací pokoj?

Chůze jakožto nejpřirozenější pohyb

Patříte k těm, kterým sportovní talent zkrátka nebyl dán do vínku? Aerobic, zumba nebo téměř akrobatické kreace při pole dance nejsou nic pro vás. Fitness trenéři mají jednoduchou radu: Choďte.

Chůzi zvládne každý a je vhodná i pro ty, kteří ze zdravotních důvodů nemohou běhat, neboť nepřetěžuje klouby. Neuspějí ani věčně uspěchaní workoholici, kteří si nenajdou čas na pravidelnou hodinu v posilovně.

Chodit se dá kdykoli a kdekoli. Stačí na cestě z práce vystoupit z autobusu o dvě zastávky dříve a zbytek trasy absolvovat „po svých“.

Jde i o spor, který může být poměrně levný, pro pohyb venku vám stačí dobré boty a oblečení adekvátní počasí. Že právě počasí může být kamenem úrazu, protože s prvními chladnými dny se vám, ač jste sebelépe oblečeni, ven nechce?

Přečtěte si také:  Nakopněte regeneraci svalů po tréninku s CBD olejem

Běžecké pásy jsou ideálním řešením. Přestože vás už čeká vyšší investice, výhody přirozené chůze přenesené k vám domů za ni stojí.

behaci pas

Balanční desky pomůžou od bolesti

Balanční desky se využívají pro tzv. trénink s vlastní váhou. Výsledkem je především zpevnění středu těla.

A to má výhodu nejen v lepší kondici a hezčí postavě, ale cvičení zároveň pomáhá od bolestí zad, které řadu lidí trápí. Balanční desky jsou současně velmi malé a skladné, cvičit můžete bez problémů i v malém panelákovém bytě. A jejich pořízení není ani finančně náročné, vyjdou vás na několik sto korun.

Nakládací činky

Usilujete o zpevnění a vytvarování postavy? Nakládací činky představují ideální volbu. Činky nejsou rozhodně vyhrazeny jen svalnatým kulturistům, pro které je posilování doslova životní styl.

Přečtěte si také:  Nakopněte regeneraci svalů po tréninku s CBD olejem

S nakládací činkou si požadovanou hmotnost závaží upravíte, i když jste křehkou ženou. Cvičit s nimi mohou i úplní začátečníci, a to i vzhledem k tomu, že ani nejsou drahé.

Úsporné jsou navíc i z hlediska místa, stačí vám na ně pouze stojan pro jediný pár činek. Někteří prodejci navíc doporučují tento typ pouze pro domácí posilování. Činky by se mohly nešetrným zacházením snadno zničit.

Posilovací lavice

Posilovací lavice bude skvělým pomocníkem pro ty, kteří touží po patřičně „vyrýsované“ postavě. Jedná se o jednu ze základních posilovacích pomůcek. Ten, kdo přemýšlí o vybavení alespoň menší domácí posilovny, určitě sáhne v první řadě právě po lavici.

Tato zařízení se používají k posilování břišního, prsního a zádového svalstva a paží. Od typu posilování se odvíjí i výběr lavice, buď je „jednoúčelová“ na konkrétní partie nebo kombinovaná.

Přečtěte si také:  Nakopněte regeneraci svalů po tréninku s CBD olejem

Cvičit na nich můžete pouze tzv. s vlastní vahou, případně využít také činky. V takovém případě je nezbytné hmotnost činek připočítat s ohledem na celkovou nosnost zařízení.

Všechno výše uvedené vybavení najdete na stránkách českého výrobce – rulyt.cz.