Značka Styx představuje novou kolekci trenýrek #prsakoule, kterou podporuje projekt na prevenci rakoviny

28. 11. 2021 Vyp Od Redakce

Česká značka spodního prádla Styx představuje novou kolekci trenýrek na podporu projektu #prsakoule organizace Loono, která šíří osvětu v prevenci rakoviny prsu a varlat.

Spolupráci s misí Loono a projektem #prsakoule odstartovala značka Styx v loňském roce, kdy vznikla první kolekce trenýrek. V návaznosti na ní společně připravili novou kolekci, ze které jde opět část výtěžku projektu #prsakoule.

Projekt #prsakoule pomáhá především mladým lidem uvědomit si důležitost prevence rakoviny prsu a varlat. Samovyšetřování pomohlo zachránit už desítky lidských životů. „Spolupráce se značkou Styx si velmi vážíme. A jsme rádi, že můžeme představit novou kolekci a věříme, že i s touto kolekcí se nám bude dařit šířit osvětu důležitosti prevence rakoviny prsu a varlat k dalším a dalším lidem,“ říká Adéla Sedláčková z organizace Loono.

Přečtěte si také:  Peugeot vyvíjí spolu s Oreca Digital Retail online prodej lifestylových produktů

„Právě první úspěšná kolekce nás inspirovala k vytvoření další, opět se tak aktivně zapojujeme do podpory prevence onkologických onemocnění. Uvědomujeme si, že právě prevence je důležitá, speciálně, když se jedná o rakovinu. Původní zakladatel značky Styx Petr Vlasák svůj boj s rakovinou bohužel prohrál. To je také jeden z důvodů, proč se této problematice a pomoci dlouhodobě věnujeme a podporujeme organizace, které nám dávají smyl. Společnost Loono provádí workshopy, na kterých učí, jak správně provést samovyšetření, které může pomoci odhalit případnou nemoc včas. Proto na podporu těchto workshopů vznikla i speciální edice trenek Styx #prsakoule, kdy z prodeje každých trenek jde část zisku na podporu těchto preventivních školení. Pojďme se učit společně, jak se co nejlépe chránit, a jak bojovat proti této nemoci,“ říká Adam Rožánek, zástupce značky Styx.

Mise Loono vznikla díky příběhu se šťastným koncem, který prožila její zakladatelka Kateřina Vacková. Ve 22 letech jí byl diagnostikován zhoubný nádor vaječníku. Naslouchala ale varovným signálům svého těla a vše bylo zachyceno v časném stádiu. Vyléčila se a rozhodla se proto svým příběhem inspirovat další mladé lidi. Součástí týmu Loono jsou mladí lékaři, studenti lékařských fakult a další profesionálové, kteří věří, že by pacienty neměli pouze léčit, ale také vést k prevenci nejrůznějších onemocnění.

Přečtěte si také:  Casio uvádí hodinky EDIFICE s 6K uhlíkovými vlákny

Nová kolekce trenýrek na podporu projektu je nyní v prodeji. A k dostání jsou v dámské růžové i pánské modré variantě za cenu 399 Kč. Vybrat si můžete zde.