OMV-Viva_cafe

OMV chce nabídnout nejlepší kávu na cestách, do konce roku investuje 32 milionů do modernizace kávovarů

22. 11. 2021 Vyp Od Redakce

OMV se v letošním roce výrazně zaměřuje na zlepšení nabídky kávy ve své české síti čítající celkem 140 čerpacích stanic. Díky výrazným investicím do modernizace kávovarů chce společnost dále zlepšovat kulturu pití kávy na cestách a nabídnout nejlepší volbu. Základním pilířem přitom zůstává koncept Fairtrade a zvyšování povědomí o pěstování kávy, boji s chudobou i zajištění lepších podmínek pro pěstitele. Probíhající modernizace technologií zahrne i změnu receptur a novou nabídku káv na čerpacích stanicích.

OMV se dlouhodobě zaměřuje na kvalitní občerstvení na cestách, ať už jde o čerstvě připravované pokrmy nebo dobrou kávu. I proto investuje do nových kávovarů částku přesahující 32 milionů korun, což zahrnuje pokrytí 80 % české sítě do konce roku Zákazníci si tak mohou vychutnat špičkovou kávu připravenou dle nejmodernějších trendů na téměř všech čerpacích stanicích OMV v České republice s konceptem VIVA. V příštím roce má OMV v plánu s modernizací kávovarů dále pokračovat.

„Češi milují dobrou kávu a nechtějí se o ni ochudit, ani když jsou ‚v terénu‘. Byli bychom rádi, aby se za naší kávou vraceli nejen stávající zákazníci, ale všichni milovníci dobré kávy na cestách. Proto postupně instalujeme na české čerpací stanice OMV nejnovější modely kávovarů Cimbali a spolupracujeme s profesionálním baristou, který se podílí na tvorbě receptur a dohlíží s techniky na nastavení stroje, aby byl chuťový zážitek z naší VIVA kávy maximální,“ říká Radka Jirsová, gastro manažerka společnosti OMV Česká republika.

Přečtěte si také:  Český lihovar Žufánek představil limitovanou edici pepřového ginu

Ideální káva pro Čechy na cestách

To, že Češi kladou velký důraz na dobrou chuť kávy i na cestách, potvrzuje také aktuální průzkum, který OMV ve spolupráci s agenturou STEM/MARK realizovala v červnu letošního roku. Výsledky potvrdily, že během posledních tří let se nároky na kávu významně zvýšily a zákazníci dávají mnohem častěji přednost kvalitní kávě připravené z čerstvě mletých zrn před instantními kávovými nápoji z automatů. Více než polovina respondentů si chce kávu vypít v klidu mimo vůz a stěžejní pro ně je čistota prostředí, v němž se káva připravuje. Právě na kvalitu prostředí čerpacích stanic a občerstvovacích koutků klade OMV dlouhodobě důraz. Přání zákazníků jsou pro nás nesmírně důležitá – ať už jde o čistotu prostředí, kde kávu pijí, nebo chuťové preference, podle kterých upravujeme receptury kávových nápojů. I nadále ale klademe na první místo udržitelnost a kávu odebíráme z pečlivě vybraných a ověřených Fairtrade zdrojů,” doplňuje Radka Jirsová.