Tommy Hilfiger zkouší špičkové 3D technologie při návrhu nových kolekcí

Tommy Hilfiger zkouší špičkové 3D technologie při návrhu nových kolekcí

10. 11. 2019 Vyp Od Redakce

Tommy Hilfiger zavádí ve své centrále v Amsterdamu nové 3D designérské a výukové technologie. Cílem je zajistit, aby byly tyto technologie na 100 % využity již při návrhu jarní kolekce pro rok 2022.

Společnost Tommy Hilfiger oznámila, že ve své centrále v nizozemském Amsterdamu, zavádí 3D technologie pro své globální týmy návrhářů. Jarní kolekce oblečení značky Tommy Hilfiger pro rok 2022 bude první kolekcí, při které bude tato inovativní 3D designérská platforma poprvé využita na 100 %. Tento projekt je dalším krokem ke splnění ambiciózního cíle značky Tommy Hilfiger v oblasti digitalizace celého pracovního řetězce.

“Potenciál 3D designu je neomezený a umožní nám rychleji a udržitelněji plnit potřeby našich zákazníků,” řekl Daniel Grieder, generální ředitel firem Tommy Hilfiger Global a PVH Europe.

Tommy_Hilfiger

“Technologie jsou základním a důležitým nástrojem při návrhu kolekcí a mají potenciál podstatně urychlit zavádění nových produktů na trh a zcela nahradit tradiční pořizování produktových fotografií. Celá naše kolekce pánských košilí pro podzim 2020 bude již navržena se 100 % využití 3D technologií a designu, bez nutnosti výroby vzorků. A přitom rozdíl mezi dřívějšími modely a modely vytvořenými s pomocí této nové 3D technologie budou prakticky nerozpoznatelné. Tohle je budoucnost.”

V rámci zavádění 3D designérských technologií zřídila značka Tommy Hilfiger technologický inkubátor s názvem STITCH, jehož cílem je koordinovat digitalizaci všech návrhářských postupů v rámci celé značky. Projekt zavádění 3D technologií byl spuštěn v roce 2017 a od té doby týmy softwarových inženýrů, odborníků na 3D a dalších specialistů, vyvíjí ekosystém na míru šitých nástrojů, které značce Tommy Hilfiger umožní plně digitalizovat celý proces návrhu oblečení. Součástí projektu je i databáze (knihovna) látek, vzorů a barev, 3D prezentační nástroje a technologie pro renderování obrazů. Přeměnou tradičních designérských nástrojů na virtuální procesy nám umožní rychleji přicházet s novými výrobky a také zajistí bezproblémovou integraci do naší platformy Digital Showrooms. Navíc odpadá tradiční nutnost výroby zkušebních vzorků.

Nasazení 3D technologií do celého procesu návrhu kolekcí TOMMY HILFIGER je důsledkem dvouletého pilotního projektu, v jehož rámci byla 3D designérská platforma úspěšně integrována do špičkového systému Digital Showroom značky Tommy Hilfiger.

Zatímco technologie Digital Showroom revolučním způsobem změnila prodejní metody celé firmy, integrace 3D technologií nyní umožní digitalizaci celého procesu návrhu a výroby oděvů. Díky tomu tak značka Tommy Hilfiger bude mít digitalizovaný celý výrobní a návrhářský řetězec.

Na podzim 2020 značka Tommy Hilfiger představí kapslovou kolekci při jejímž návrhu, výrobě i prodeji budou využity výhradně digitální technologie, a to včetně představení jednotlivých modelů na virtuálních avatarech.

Tato iniciativa je dalším krokem k tomu, abychom mohli naplno využít potenciál 3D technologií, které podstatně snižují náklady, zkracují dobu uvádění nových produktů na trh a přináší trvalou udržitelnost a snížení nutnosti výroby vzorků.

Více než 50% pracovníků, kteří se podílí na návrhu nových kolekcí značky Tommy Hilfgier již prošlo školením v 3D designu, v rámci akademie STITCH Academy, která je již plně nasazena ve 20 produktových skupinách v rámci značky a její nasazování dále pokračuje.

Postupně budou v 3D designu proškoleny celé produktové týmy značky Tommy Hilfiger, včetně návrhářů, výrobců vzorků, krejčích, vývojářů, prodejců i osob zabývajících se reklamou a propagací.