Reálné úsekové měření rychlosti se zobrazením průměrné rychlosti? Další užitečná novinka v autokamerách Mio

Reálné úsekové měření rychlosti se zobrazením průměrné rychlosti? Další užitečná novinka v autokamerách Mio

22. 12. 2020 Vyp Od Redakce

Zobrazení průměrné rychlosti v průběhu celého měřeného úseku, ale také odpočítávání do jeho konce – to je novinka, kterou nyní díky updatu firmwaru Mio přináší ve svých autokamerách v sérii 8xx! Upozornění není tedy jen na začátek měřeného úseku, jak je to běžné u  kamer jiných výrobců, ale zobrazování reálných dat v průběhu celého úseku a upozornění na ukončení. Jak to celé funguje?

Nejnovější technologii měření úseků kromě nové, funkcemi nadupané autokamery MiVue 846 WIFI 60 fps, získaly také ostatní autokamery ze série 8xx, a to díky nejnovějšímu updatu firmwaru.

Máte-li tedy MiVue 821 nebo 826 WiFi, aktuálně dostupné na trhu, můžete si přes WIFI nebo SD kartu inovovat svůj firmware a získáte novou užitečnou funkci, a to zcela zdarma (bit.ly/mioservis).

Přečtěte si také:  LAMAX S9 Dual: autokamera schovaná ve zpětném zrcátku

Updaty firmwaru Mio dělá u svých autokamer často a vždy přinese vylepšení funkcí či funkce nové.

Mio jako první uvedlo skutečné upozorňování na úsekové měření rychlosti

V praxi to funguje tak, že je řidič upozorněn nejen dostatečně dlouho před začátkem úsekového měření (standardní upozornění na radar), ale především v průběhu celého úsekového měření a na jeho konci.

Dozví se svoji průměrnou rychlost, zbývající čas a vzdálenost do konce úsekového měření. A to za současného zobrazení rychlostního limitu.

Může tedy včas zareagovat v průběhu celé doby, a ne jen pouze při ukončování měřeného úseku, jak se to dnes často děje.


Mio MiVue 846 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do Kč
(Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

Další reálná funkce bez kompromisů

Jde tak o další reálnou funkci, kterou Mio uvedlo na trh, a to bez kompromisů. Doposud bylo upozorňování na měřené úseky stejné, jako upozorňování na běžné rychlostní radary (nebo kamery na křižovatkách pro snímání jízdy na červenou) – tedy jen v jednom bodu. Přesto v marketingových materiálech výrobců autokamer najdete, že upozorňují na měřené úseky (s výjimkou Mio). Nejde však o plnohodnotnou funkci.

Přečtěte si také:  LAMAX S9 Dual: autokamera schovaná ve zpětném zrcátku

Mezi další funkce, v nichž Mio uvádí odpovídající údaje a nepoužívá „reklamštinu“, patří reálný úhel záběru (uváděný 140° je u Mio reálný, není třeba si kupovat marketingových 170°, aby řidič ve skutečnosti získal 130-140°), rovněž výdrž baterií a především také GPS funkce díky GPS modulu integrovanému přímo uvnitř zařízení Mio (bez připojování a dokupování dalších zařízení), ale i řada dalších údajů a funkcí.

Čím rychleji jedete, tím dříve vás Mio kamera upozorní – patentovaná funkce Mio Smart Alert

Díky upozornění v dostatečné vzdálenosti a v závislosti na rychlosti vozu a funkci Smart Alert budete vždy vědět, jak rychle můžete jet. Tedy čím rychleji jedete, tím dříve vás Mio kamera upozorní. S touto funkcí přišlo Mio jako první a je patentována.

Bezplatné aktualizace databází radarů jsou po celou dobu životnosti zařízení.