Krušovice odstartovaly soutěž o vstupenky na hokejové mistrovství světa

Krušovice odstartovaly soutěž o vstupenky na hokejové mistrovství světa

29. 3. 2019 Vyp Od Redakce

Soutěž pivovaru Krušovice o lístky na letošní hokejový šampionát vytvořila agentura Isobar ve spolupráci se sesterskou agenturou Bistro Social, obě agentury patří do mezinárodní sítě Dentsu Aegis Network. Soutěž navazuje na ATL komunikaci, kterou připravila pražská DDB. Online aktivační kampaň je plná kreativy a technologických inovací, jako je například dynamické OOH. Originální obsah bude fanoušky provázet i během květnového mistrovství.

Pivovar Krušovice se díky soutěži představuje jako jeden z nejštědřejších partnerů květnového mistrovství světa v hokeji. Již od ledna je v prodeji limitovaná edice krušovické desítky a dvanáctky v lahvích a plechovkách s unikátními kódy. Ty mohou fanoušci zadat přes SMS, Facebook chatbot nebo web krusovice.cz, a zapojit se tak do soutěže o 84 párů vstupenek na zápasy české reprezentace.

„Od 1. února do 25. dubna probíhá každý večer ve 20 hodin vyhlášení výherců. Dynamicky generovaná videa obsahující jména šťastlivců nahráváme na Facebook a YouTube, odkud se propisují na kampaňový web. Videa ale nahráváme také do digitálních OOH nosičů. Od vyhlášení po nasazení vše probíhá automaticky a v řádu minut je hotovo. Jde o unikátní, komplexní proces, který šetří čas i náklady,“ říká František Procházka, technický ředitel Isobar Czech Republic.

Pro potřeby dlouhodobé komunikace v rámci soutěže vytvořil Isobar koncept Královského studia a na sociálních sítích se ústředními postavami kampaně stali jeho dva komentátoři. Rozhlasoví moderátoři Radek Hrdina a Aleš Matoušek jsou sehranou dvojicí a během natáčení naplno využili svůj potenciál. Scénáře spotů obohatili o vlastní nápady a z postav komentátorů vytvořili nezaměnitelné charaktery.

„Celkově jsme chtěli komunikaci odlehčit a vymanit se tak ze srdceryvných klišé, kde všichni fandí společně pro zlato, jako jsme tomu byli zvyklí u minulých šampionátů. Namísto toho se jako jediný oficiální pivní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2019 soustředíme na samotné fanoušky, bez kterých by šampionát nikdy nebyl tam, kde je,” říká Jiří Coufal, Senior Brand Manager pro Krušovice.

Hlavní spot představuje ideu a mechaniku hry o vstupenky. Další imageová videa se postupně objevují v průběhu soutěže a později i během samotného mistrovství. Komentátoři přinášejí neotřelý přístup k hokeji, dění na stadionu a glosují i jednotlivé týmy, které se s Čechy utkají. Nabídnou ale i tipy, jak získat alibi pro nerušené sledování zápasů.

Spoty režíroval Prokop Motl a produkce se chopil tým DOIT. Během šampionátu budou komentátoři na sociálních sítích k vidění v živých vstupech ze stadionu.

Isobar připravil také sadu originálních gifů, ve kterých komentátorské duo oslavuje góly, prožívá napínavé situace nebo se raduje z výher národního týmu. Vyhledat a sdílet podle libosti se dají např. na Facebook Messengeru ci Instagramu při zadání klíčového slova “krusovice” či “kralovskestudio”.

Gify se objeví také v dynamických bannerech během jednotlivých utkání. „Díky širokému spektru předtočených situací tak budeme schopni real time vtipně reagovat na dění na ledě. Pokud nebudete mít zrovna možnost zápas sledovat v televizi, naše Královské studio vám informaci o aktuálním stavu utkání přinese v rámci reklamních online ploch,” říká Pavel Flégl, kreativní ředitel Isobar Czech Republic.

Během mistrovství do komunikace vstoupí i propracované programatické scénáře pro jednotlivé customer journeys. Díky nim si bude moci spotřebitel například rychle objednat pivo z pohodlí domova.

Hero spot:

Precizní přihrávky:

Správná technika:

Góóóól:

Dynamicky generovaný spot se jménem vítěze: