Exovíkendy přinášejí revoluci v cestování do exotiky, za projektem stojí studio Pixelmate

Exovíkendy přinášejí revoluci v cestování do exotiky, za projektem stojí studio Pixelmate

12. 3. 2019 Vyp Od Redakce

Inovační studio Pixelmate spustilo platformu Exovíkendy. Jde o cestovní kancelář nového typu, která nabízí poznávací zájezdy do atraktivních destinací za dostupnou cenu.

Exovíkendy fungují na principu úspory času i peněz. Každý zájezd trvá 6-12 dní a stojí 34 990, 44 990, 53 990, nebo 65 990 korun. Ceny zahrnují vše potřebné a nedávají prostor pro skryté ani fakultativní příplatky, na českém trhu tolik rozšířený nešvar.

„Vadilo nám, jak cestovní ruch v Čechách neodpovídá současným trendům a životnímu stylu, a řekli jsme si, že zákazníkovi půjdeme naproti. Zájezdy jsme se rozhodli přehledně roztřídit do čtyř cenových kategorií a vyhnout se podrazům, jako je cena od, klamavým fotografiím a programům u zájezdů a podobně,“ říká Tomáš Dráb, spoluzakladatel Exovíkendů.

„Výsledkem je balíček toho, co potřebujete ke kvalitnímu zážitku v exotice. Není stanoven ani minimální počet účastníků. Zájezd se uskuteční, i kdyby jel jen jeden člověk,“ dodává Matyáš Mandík, zakladatel a majitel studia Pixelmate, které má v Exovíkendech na starosti kompletní vývoj platformy včetně business modelu.

„S výsledkem jsme maximálně spokojení. Aktuálně nám Pixelmate pomáhá i s marketingovou strategií a už jsme se dohodli na spolupráci i na dalších projektech, které dále rozvíří stojaté vody cestovního ruchu u nás a nabídnou produkty pro náročné zákazníky, daleké cesty s příběhem anebo zájezdy pro LGBT klienty,“ předestírá dále Tomáš Dráb.