Letošní automobilové reklamy pro Super Bowl ve znamení národní hrdosti a přehnané korektnosti

Letošní automobilové reklamy pro Super Bowl ve znamení národní hrdosti a přehnané korektnosti

4. 2. 2019 Vyp Od Redakce

Ještě pamatujeme doby, kdy automobilové reklamy určené pro poločas Super Bowlu byly lehce nekorektní, trochu drzé, a hlavně často velmi vtipné. Některé jsme vám ukazovali, jiné nám bohužel asi utekly, ale vypadá to, že ten nejvtipnější reklamní čas máme asi za sebou.

I letos si automobilky připravily neuvěřitelně drahé reklamy, které mají zaujmout miliony lidí sledující finálové utkání Super Bowlu. Má to ale háček. Humor, jako kdyby někam zmizel a většina reklam, které jsme viděli, jsou až přehnaně korektní a lehce úzkoprsé. No, jen posuďte sami a dejte nám vědět, co si o tom myslíte vy.

Tak dobře, tohle je ze všech těch reklam asi ta nejlépe provedená. Má nápad, je dobře zpracovaná a ukazuje, že RAM je prostě kus auta, které se jen tak něčeho nezalekne.

Tohle je prostě reklama nikoliv na Jeep, ale na Ameriku. Je barevně i politicky až nechutně korektní. Je nudná a bez humoru. Chápeme, že má ukazovat, co všechno je na Americe skvělé, ale podle nás prostě nepatří na Super Bowl.

A ještě jednou RAM. Tentokrát ještě nudněji než Jeep. Celá reklama je jen o tom, jak je dobré se starat o své děti a myslet na jejich budoucnost. No, to je moc hezké. Ale na Super Bowl? Tento spot bychom si nechali do rodinných filmů a rozhodně ho nepoužívali v rámci nejsledovanějšího sportovního utkání na světě.