
Salonek ‚The Loft‘ na letišti v Bruselu, který připravil Lexus, byl vyhlášen za ‚Přední letištní salonek roku 2019‘
11. 6. 2019Salonek letecké společnosti Brussels Airlines a automobilky Lexus na bruselském letišti byl v rámci 26. ročníku World Travel Awards vyhlášen za ‚Přední letištní salonek roku 2019‘. Salonek pojmenovaný The Loft se zaměřuje na pohodlí, technologie a design ve spojení s typickou japonskou pohostinností.
Salonek o podlahové ploše 2040 m² nabízí 500 míst k sezení a je rozdělen do několika zón s odlišným prostředím, např. centrální bar, zóny k sezení a vyhrazený prostor navržený pro ty, kteří potřebují na cestách pracovat.
Otevřen byl na konci června loňského roku, jeho návrh byl inspirován luxusem a designem značky Lexus společně se zásadami pohostinnosti Omotenaši. Od otevření zavítalo do salonku již přes 450 tisíc návštěvníků.
Soutěž World Travel Awards s celosvětovým renomé v oblasti cestovního a turistického ruchu oceňuje organizace všeobecně uznávané pro jejich zasazení o špičkové výsledky. Hlasují nejen samotní zákazníci, ale i odborníci pracující v cestovním a turistickém ruchu.
„Pro Lexus je tato partnerská spolupráce zajímavou příležitostí, jak představit světovému publiku klíčové hodnoty naší značky, tedy design a řemeslné zpracování, a to i mimo svět automobilů. Je to místo, kde si lidé mohou vychutnat a poznat skutečnou podstatu japonské koncepce pohostinnosti Omotenaši, spočívající v osobní a mimořádně kvalitní péči o naše hosty,“ říká Pascal Ruch, ředitel společnosti Lexus Europe.
Návštěvníci se mohou těšit na jedinečné spojení prémiových služeb a produktů:
- Degustace špičkové čokolády Neuhaus od cukrářského mistra (maître chocolatier)
- Osobní sprchovací kabinky Grohe SPA
- Individuální místnosti ke zdřímnutí se stropem imitujícím hvězdnou oblohu
- Křesla poskytující masáž Shiatsu jako v modelu Lexus LS
- Široká nabídka čerstvých organických pokrmů a nápojů od firem Foodmaker a Rombouts
- Čepované pivo vč. nejlepších belgických značek
- Pobytový prostor, kde jsou v rámci ekologického přístupu zakázány plastové láhve
- Oceňované umělecké, elegantní a inspirující designové prvky značky Lexus
- Speciální poslechová místnost se špičkovým ozvučením od prémiové audio značky Mark Levinson
- Pravidelně pořádané eventy, od ochutnávek vína až po hudební soubory
Salonek se nachází v budově ‚Pier A‘ bruselského letiště a je otevřen každý den od 5°° do 21°° hodin.
Zónu Lexus navrhla poradenská společnost FITCH, která vytvořila i úspěšné designové koncepce evropské prodejní sítě Lexus. Zde měla příležitost rozvinout některé z myšlenek zkoumaných v tomto projektu a uvést nové zajímavé prvky, které se inspirovaly i experimentálními prostory INTERSECT by Lexus v Tokiu, Dubaji a New Yorku.