Program Re:Style posiluje Hyundai jako ekologickou značku pro mileniály

Program Re:Style posiluje Hyundai jako ekologickou značku pro mileniály

2. 11. 2019 Vyp Od Pavel Srp

Společnost Hyundai Motor Company navázala partnerství se značkou Reclothing Bank v rámci jejího úspěšného programu Re:Style, prezentovaného v prestižním společenském centru Hyundai Motorstudio Beijing v komplexu 798 Art District.

Re:Style probíhal během pekingského týdne módy S/S Beijing Fashion Week 2020 a navázal na akci společnosti Hyundai, která se uskutečnila v září v rámci newyorského týdne módy. Re:Style upevnil image společnosti jako vedoucí lifestylové značky pro čínské fanoušky módy, což na akci v Pekingu potvrdily stovky účastníků z řad módní elity a lifestylových médií.

Re:Style představil v Pekingu sedm společných módních kolekcí, u nichž nalezl uplatnění, v podobě jedinečných stylistických prvků, recyklovaný odpad z automobilových sedadel, dodaný společností Hyundai Transys, dceřiné společnosti koncernu Hyundai Motor Group. Ta vyrábí důležité automobilové komponenty, mezi něž patří převodovky, nápravy a sedadla. Cílem spolupráce bylo zábavným a nenuceným způsobem ukázat kreativitu designérů se zaměřením na ekologii a trvalou udržitelnost.

Přečtěte si také:  Blauer a Pirelli spojují síly v nové kolekci. Inovace, technologie a nadčasový design

Recyklovaný materiál z automobilových sedadel posloužil k výrobě přívěsků na batohy a odnímatelných vest ve sportovním, ale jednoduchém stylu. Zástupce médií, kteří se akce zúčastnili, tato kolekce velmi oslovila a ve svých komentářích oceňovali hravý přístup, podporující aktivní a ve stejné míře i trvale udržitelný životní styl.

Hyundai odhalil během akce také ekologický model ENCINO EV (na ostatních trzích nese označení KONA Electric). V souladu s motivem akce Re:Style v Pekingu byly jak plachta přes vozidlo, tak i oblečení produktových specialistů vyrobeny z upcyklovaných materiálů.