Huawei P30 a P30 Pro nabídnou bezplatnou výměnu rozbitého skla displeje

Huawei P30 a P30 Pro nabídnou bezplatnou výměnu rozbitého skla displeje

10. 4. 2019 Vyp Od Pavel Srp

Společnost Huawei představila koncem března v Paříži dvojici smartphonů P30 a P30 Pro. Výrobce k novým smartphonům nabídne i prémiový servis, který zahrnuje záruku na rozbitý či poškozený displej nebo zadní kryt.

Tři měsíce bez starostí

Díky prémiovému servisu se nemusíte bát o poškození telefonu. S touto službou totiž automaticky získáváte nárok na jednu bezplatnou výměnu displeje nebo zadního krytu přístroje v případě jakéhokoliv náhodného poškození po dobu prvních třech měsíců od data registrace.

Po splnění podmínek registrace a aktivace (viz níže) si případného reklamačního protokolu nechte napsat, že uplatňujete Premium Servis.

Kdo má na nadstandardní servis nárok?

Jste-li majitelem smartphonu Huawei P30 nebo P30 Pro, je potřeba pro získání této služby zaregistrovat se do Premium Servis. Registraci je nutné učinit v aplikaci HiCare přímo ve vašem novém smartphonu nejpozději do 15. 4. 2019. Také si uschovejte platný doklad o zakoupení, který umožní ověřit datum nákupu a bude potřebný pro uplatnění Premium Servisu. Služba platí pro všechny paměťové verze smartphonů Huawei P30 a P30 Pro.

Aktivace služby zabere jen pár sekund:

  • Otevřete aplikaci HiCare ve vašem smartphonu.
  • Najděte registrační formulář pro službu Premium Servis, vyplňte IMEI telefonu a datum nákupu zařízení.
  • Záruka začne platit do 7 dní od úspěšné registrace, o čemž budete informováni přímo v aplikaci HiCare.
  • Nyní si už jen užívejte váš nový Huawei P30 nebo P30 Pro s nadstandardní péčí.