
BMW ode dneška začíná „Black Week“. Ve svém online obchodě připravila akční ceny na aplikace
24. 11. 2020Během promo týdne budou v online obchodě BMW ConnectedDrive Store připraveny na všechny digitální produkty a vybrané funkce vozů mimořádně výhodné nabídky.
Po obrovském úspěchu a popularitě loňské akce se BMW Black Week letos v listopadu opět vrací s ještě větším a ještě širším výběrem nabízených funkcí a služeb. Od 24. do 30. listopadu budou moci zákazníci využívat slevy až 30 procent na velké množství služeb i na vybrané funkce vozidel od BMW ConnectedDrive. Speciální akce BMW Black Week, která měla premiéru v roce 2017, byla vyhodnocena jako nejúspěšnější kampaň ConnectedDrive v rámci BMW Group. Jen v loňském roce, kdy se do akce zapojilo 18 trhů, bylo vygenerováno více než 19 400 prodejů nad rámec standardního počtu. Nejúspěšnějšími položkami byly nabídky BMW Service Inclusive a volitelná výbava asistent dálkových světel.
Black Week je proto i letos zákazníky BMW velmi očekávanou událostí, na kterou se vyplatí počkat. Speciální promo akce, naplánované od 24. do 30. listopadu, se letos zúčastní 19 trhů včetně České republiky. Například v Německu mohou zákazníci během akce Black Week očekávat slevy ve výši 30 procent na všechny produkty ConnectedDrive. Mezi ně patří například dopravní informace v reálném čase RTTI, příprava pro Apple CarPlay či paket Connected Package Plus. Další sleva ve výši 15 procent je připravena na funkci BMW Drive Recorder, která zákazníkům umožňuje nejen snímat úžasné scenérie při jejich jízdě, ale také zaznamenat kritické situace v dopravním provozu.
Jedním z hlavních lákadel pro zákazníky bude i letos nabídka BMW Service Inclusive, která bude dostupná i pro zákazníky z České republiky. V tomto případě jsou připraveny balíčky obsahující servis na 3 roky/100 000 km nebo na 5 let/100 000 km se slevou 30 %. Oba balíčky lze zakoupit pouze online a k dispozici budou v počtu jen 2000 kusů. Propagační nabídky se v rámci akce Black Week nevztahují na měsíční zkušební předplatná s automatickým obnovováním.
Postupné rozšiřování funkcí konektivity směrem k digitální a bezemisní budoucnosti je spolu s automatizovaným řízením jednou z hlavních aktivit, které si BMW Group stanovilo jako součást své strategie na cestě k transformaci sektoru dopravy.