Volkswagen T-Cross a Cara Delevingne jako symboly všestrannosti

Volkswagen T-Cross a Cara Delevingne jako symboly všestrannosti

15. 5. 2019 Vyp Od Pavel Srp

Volkswagen spouští u příležitosti uvedení modelu T-Cross na evropský trh nevšední propagační kampaň. Mimořádně komplexní kampaň na podporu nejnovějšího SUV značky Volkswagen zahrnuje televizní reklamu, tištěnou inzerci a digitální propagaci včetně sociálních sítí. Tváří kampaně a ambasadorkou modelu T-Cross je Cara Delevingne. Slogan „Pro všechno, čím jste.“ vystihuje mnohostrannost tohoto vozidla i jeho ambasadorky.

ro Jürgena Stackmanna, člena představenstva značky Volkswagen, odpovědného za prodej, marketing a poprodejní služby, je 26letá Britka s rozmanitými profesemi a vášněmi ideální představitelkou: „Cara Delevingne a T-Cross se k sobě dokonale hodí, protože jsou všestranní a rozmanití. Mladí, úžasní a flexibilní. Cara je ztělesněním sloganu, který jsme pro T-Cross vyvinuli – ‚Pro všechno, čím jste‘. Z této spolupráce mám velkou radost.“

Cara Delevingne patří již téměř jedno desetiletí mezi nejznámější modelky. Úspěchy však slaví také jako zpěvačka, herečka a podnikatelka. Ve volném čase ráda surfuje, hraje na bicí a fotografuje. T-Cross je v nové kampani značky Volkswagen jejím dokonalým partnerem a Cara Delevingne v ní kreativně a temperamentně ukazuje všestrannost tohoto vozidla.

Přečtěte si také:  Prémiový benzín je nezbytnost pro sportovní vozy. U běžných aut nemusí mít žádný přidaný efekt

Cara Delevingne o modelu Volkswagen T-Cross říká: „Myslím si, že T-Cross odráží moji osobnost, protože je veselý, mladý, jiný a mnohostranně využitelný. A přepraví mě z jednoho místa na jiné tak rychle, jak je to nutné… Je rychlý, obratný a… zkrátka všechno najednou.“

Nový T-Cross je nejnovějším přírůstkem v rodině modelů SUV značky Volkswagen. Od světové premiéry, která se uskutečnila loni na podzim, rozšiřuje paletu SUV s logem VW do segmentu malých vozů. Městský crossover stanovuje ve své třídě v mnoha ohledech nová měřítka. Má styl, je mimořádně hospodárný a nabízí praktičnost, variabilitu a konektivitu.

Na tuto všestrannost se zaměřuje mimořádně komplexní kampaň s českým sloganem „Pro všechno, čím jste“. Kampaň vytvořily a realizovaly agentury DDB Berlin, DDB Hamburg a adam&eve/DDB London.

Přečtěte si také:  Mercedes-Benz a Google rozšířili partnerství. Revoluce luxusních vozidel díky umělé inteligenci

Volkswagen-T-Cross-a-Cara-Delevingne-2