Hennessy spolupracuje s režisérem Ridleym Scottem

Hennessy spolupracuje s režisérem Ridleym Scottem

12. 9. 2018 Vyp Od Redakce

Palírna Hennessy oznámila spolupráci s legendárním režisérem Ridleym Scottem, který se vrací k reklamě po 15 letech, aby režíroval nadcházející kampaň „Hennessy X.O – Worlds of Greatness“.

Ridley Scott se vrací k reklamě, aby režíroval svou první reklamu po více než 15 letech pro světově nejprodávanější koňak Hennessy. Pan Scott spolupracuje s palírnou Hennessy na řadě průlomových reklam na koňak Hennessy X.O, které budou mít světovou premiéru v roce 2019.

Doplněním myšlenky, že „Každá kapka Hennessy X.O je Odyssea“, režisér filmů Alien, Bladerunner a Gladiator vytváří velkolepou vizuální cestu, která objevuje sedm chuťových scénářů v surrealistickém, smyslovém vyprávění.

Propagační film je natáčen produkční společností RSA Films pana Scotta, která tento rok slaví své 50. výročí.

Ridley Scott uvedl: „Jsem velmi potěšen, že jsem se pro svou první reklamu za 15 let spojil s palírnou Hennessy. Od samého začátku byl tento projekt tvůrčím procesem. Uviděl jsem předběžný scénář, který okamžitě vyvolal mou reakci. Začal jsem poznamenávat a ty čmáranice se změnily v podrobný scénář a produktivní návštěvu regionu Cognac. Partnerství s palírnou Hennessy jsem si užíval, protože po celou dobu byl absolutní prioritou tvůrčí proces. Výsledkem není pouhá reklama, je to zábava. Nyní se nacházíme ve fázi postprodukce s talentovaným týmem počítačových grafiků a těším se na oficiální zahájení v roce 2019.“

hennessey cognac

„Atraktivita luxusu spočívá v emocích, jedná se o budování snu. Kdo je pro Hennessy X.O, ikonický vlajkový produkt naší řady Original XO, lepší než světový tvůrce jako Ridley Scott? Jeho mistrovství a představivost jsou nepřekonatelné, získá si srdce a mysl našich příznivců,“ říká Thomas Moradpour, globální marketingový ředitel palírny Hennessy.

„Světy geniality“ jsou kreativními interpretacemi každé chuti, popsané degustační komisí palírny Hennessy (Comité de Dégustation) jako ilustrace chutí a nádechů koňaku Hennessy X.O: sladký nádech, rostoucí teplo, pikantní příchuť, splývavý plamen, čokoládové utišení a dřevité tóny kulminující nekonečnou odezvou.

Všech sedm příchutí bude evokativně představeno pod vedením filmového režiséra, s jeho rozvratným smyslem pro vyprávění a zobrazování, jedinečným osvětlením a jeho talentem pro radikální a technickou inovaci.

Řada sedmi 3D reklam vytvořených ve spolupráci s laboratoří vizuálních řešení Foam Studio v Berlíně bude předcházet celému filmu a celosvětově debutovat na podzim roku 2018. Vizionářské studio Foam vytváří sedm emblematických tunelů, které povedou k úplné Odyseji Ridleyho Scotta představené v roce 2019. Smyslové vizuální dílo ztělesňuje každou ze sedmi odlišných chutí koňaku Hennessey X.O v hmatové, hypergrafické a poetické podobě, která se pohybuje mezi realitou a mytickým ztvárněním.

Film i 3D reklamy byly vytvořeny reklamní agenturou DDB° Paris.

Závěrečné titulky

Tisková a video kampaň „Světů geniality“ (Worlds of Greatness) palírny Hennessy.

Závěrečné titulky filmu, které mají být doplněny

  • Režisér: Ridley Scott
  • Producent: Debbie Garbey
  • Režisér fotografie: Dariusz Wolski
  • 1. asistent režiséra: Raymond Kirk
  • Filmový architekt: Marc Holmes
  • Návrhář kostýmů: Charlotte Law
  • Make-up: Polly Earnshaw
  • Redaktor: Jim Weedon
  • Hudební producent: Tomek Zietkiewicz
  • Hudební ředitel grafiky (CG): Carsten Keller
  • Kreativní ředitel hudební produkce: Ryan Hays

VÝROBA

RSA Films

  • Generální ředitel: Kai Hsiung
  • Výkonný producent: Debbie Garvey

75 Paris

  • Generální ředitel: Emmanuel Guiraud
  • Výkonný producent: Annabelle Fournier
  • Stillking Prague
  • Producent: Lida Ordnungova

TISK

Foam Studio

DDB° Paris

  • Výkonný kreativní ředitel: Alexander Kalchev
  • Creative Directors: Pierre Mathonat, Alexis Benbehe
  • Producent tisku a TV: Quentin Moenne Loccoz
  • Umělecký ředitel pro tisk: Nicolas Malcorps